The best companies and major designers, protagonists of exclusive events

2018 EDITION

The first network dedicated to wine and design

Wine Design District è un’operazione di marketing che attraverso eventi e un piano di comunicazione internazionale, punta alla promozione dei marchi e allo sviluppo commerciale e immobiliare.

Opera coinvolgendo aziende, professionisti, investitori e sponsor, al fine di tutelare i valori della produzione italiana, agevolando la promozione tra i paesi Europei al fine di rendere più sostenibile l'internazionalizzazione dei marchi.

THE PARTNERSHIP

La partnership ha l'obiettivo di creare nuove opportunità di business e visibilità da eventi prestigiosi in importanti città europee. Con la collaborazione di diversi partner, è stato possibile creare eventi internazionali, che sono anche importanti punti di incontro tra aziende, designer e mezzi di comunicazione.

 

The partnership has the aim of creating new business opportunities and visibility  from prestigious events in important european cities. With the collaboration of several partners, it was possible to create international events, which are also important meeting points between companies, designers, and media communications.

THE AWARD

The initiatives that make up Wine Design Award derive from a system of publishing and marketing actions for promotion of design in the wine and packaging sector in Europe.

THE BOOK

Il nuovo prestigioso libro creato per supportare l'internazionalizzazione del vino e del design e incoraggiare nuove sinergie tra i migliori designer e le aziende più rappresentative.

 

 

The new prestigious book created to support the internationalization  of wine and design and encourage new synergies between the best designers and the most representative companies.

 

Printed in Italy.

SERRADIFALCO COMMUNICATION & C sas - ITALY - 2017 ALL RIGHTS RESERVED